• (Android/iOS) Cooking Crush - kuharske igre spremeni veliko točk

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Crush - kuharske igre ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Crush - kuharske igre IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ spremeni veliko točk ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Crush - kuharske igre 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    zabavno je, le da morate plačati za nadgradnjo. Kmalu ga bom izbrisal, ko ne bom zaslužil dovolj kovancev za nadgradnjo.

    Zaenkrat zabava, dobre nagrade. Bo še vidlo, čeprav je zgodaj.

    Vsakodnevna naloga se obesi ... popravi to hitro, prosim ... Poskusite ugotoviti način, kako lahko uporabimo kovance, zaslužene v eni restavraciji, za nadgradnjo druge restavracije ...

    Vse se je spremenilo, majhen dragulj, ne morem niti nadgraditi kuhinjskih predmetov, zakaj... Odstranjujem ga

    Zabavna igra, to lahko igra vsak. Tako je moj odmor popoln.

    Cooking Crush: madlavningsspil Arkade crj

    Ta aplikacija je bila odlična, pomaga ti izkoristiti urni čas, ustvarja srečo in precej zanimiva, na splošno mi je bila všeč ta aplikacija

    Najboljši do sedaj. Igral sem že toliko kuharskih iger in ta je do zdaj najbolj prijazna do iger. Igro lahko preživite brez uporabe pravega denarja in všeč mi je. Upam, da tako tudi ostane.

    Danes, 22/12/2021, ponovno igram to igro. Cvrtnik zamrzne! Presneto! Zapravil sem svojih 60 draguljev in čas za igranje te neumne igre! Kako lepo, če lahko tukaj priložim video posnetek, da vam pokažem vse. Poleg tega prosim za nadomestilo draguljev! Ekipa za pomoč strankam ni odgovora! Najboljši način se skrijejo.. skrijejo, mislijo, da lahko živijo dlje, a ne, hitreje UMIRA!

    Pozdravljeni razvijalec, zakaj ne poskusite igrati na ravni tandoori. Zdi se nemogoče, da bi premagali raven, ne da bi pri tem uporabili dragulje in najslabše, kar življenje traja do konca. Grafika je zelo zmedena. Sem oboževalec flow motiona, vendar je ta igra super nora. Hvala, vrni kuharsko državo

    Igra je zelo dobra, vendar mislim, da je tako hitra. Toda ta igra mi je všeč, da je tako dobra, da ni dodatka k distribuciji.

    Ok, jaz sem nov v tej igri. Nisem prepričan, kako dolgo bom igral to igro

    je neverjetno na začetku vseh nivojev,,ampak ko gre lev3l navzgor,,je težje,,ker stranki vedno ponudijo kombinacijo, vendar čas, ki ga dajo ali dodatek ni dovolj..Razlog me jezi,,in tudi tako drago je treba plačati za pridobivanje dodatne stranke uff e

    To igro je tako enostavno igrati in je tako super

    Preveč pojavnih oken! Po približno 5 pojavnih oknih mislite, da bi lahko igrali igro, vendar ne, se zruši! 5-krat sem znova zagnal aplikacijo, celo izklopil in vklopil telefon in še vedno isto. Druga težava, ki sem jo odkril, je, da ne beleži vedno vašega napredka, zato sem na koncu igral iste ravni vsaj 3-krat. Užival sem v tej igri, a ko ti sama igra ne dovoli, da je igraš, ne moreš storiti ničesar več!

    Ne vem, kaj se je zgodilo, ampak restavracija ne prihaja, prihaja le ozadje

    Res uživate v igri je bilo vseskozi 5 zvezdic, zdaj pa se restavracija English Breakfast ne želi odpreti? Ne morem nadaljevati z igro.

    Dobra igra in najboljša stvar je brez oglasov

    Tako kul in lepa igra je ena najboljših kuharskih iger, kar sem jih kdaj videl, dajem 3 zvezdice, pravkar sem jo začel igrati, nikoli nisem videl konca.

    Ta igra je tako zanimiva za igranje. Ko vaša raven postane visoka, lahko naredite toliko okusnih jedi, da lahko zahtevate tudi toliko jedi

    Najboljša igra vseh časov....


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :