• (iOS) Hello Neighbor кодира више кристала

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hello Neighbor ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hello Neighbor IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ кодира више кристала ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hello Neighbor 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Добра игра, само је мало сабласно

    Игрица је супер али дајем 3 звездице јер немозе да се игра ацт 2 и ацт 3 поправите то и ја дајем 5 звездица

    супер игрица али само да је шира мапа

    Ово је добро, али проблем је што морате да купите чин 2, чин 3 и 4, а моји родитељи не купују ствари у игрицама, тако да сам стварно тужан, само бих волео да је бесплатан као стари

    Игра ме је стално тражила да поделим своју локацију и да имам приступ својим контактима и сличним стварима и када сам притиснуо молим те, не питај поново, наставила је да пита и онда је коначно прорадила и само је стално треперила Нећу играти ову игру опет док се не поправи нисам прошао кроз ово кад сам био клинац, није ни тражио ове информације.

    Много ми се свиђа ова игрица, али постоји проблем што можете да играте само један чин зашто не можемо да играмо друге акте. Свиђа ми се старија верзија јер имамо откључане све верзије и у овој имамо све што можемо да играмо једночин и надам се да ће програмер видети ову рецензију и ажурирати је да можемо да играмо све, молим вас урадите то и ако то урадите, даћу му 5 звездица

    Искрено, ово је прилично добра игра, изгледа одлично, звучи сјајно и нема кашњења за мене, али имам велики проблем, из неког разлога не могу да покупим ствари, наставићу да покушавам да је поправим сам, али ако можете да поправите то је све

    Волим ову игру, али ми се не свиђа како треба да платимо НОВАЦ?!?!?!?!? Само за 2. и 3. чин, па можете ли да учините друге радње бесплатним и да ли ради на Цхромебоок-у јер је писало „Ова игра се не може играти са овим уређајем“ па Идк

    Сбавга

    Волим игру и не могу да верујем да је бесплатна! Нисам је још завршио. На трећем сам чину и могу рећи да је у ову игру уложено много труда. Волите аспект слагалице и изазовне делове ако јесте! Признајем да сам морао да користим водич за одређене делове само да бих открио да сам глуп јер ми недостају ти делови лол, мало се поквари након што те комшија ухвати, али сам поправи себе за око 10 секунди или ако не притисне дугме за почетну страницу поново га отвори и то поправља

    ОВО ЈЕ ЈАКО КООООООООООЛ!!!!


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :